toesjoeranroet
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Tweedaagse Kijkduinpark met Sanne 4 en 5 juli 2008

Vrijdagmorgen om 9 uur zijn we weggereden. De fiets van Sanne hebben we op plastic op ons bed gelegd. Gisteravond heeft Piet de honden al naar Meerkerk gebracht.

In Delft maken we een Ikeastop. Blijft altijd leuk en er zijn altijd koopjes.

 

Om 12.30 uur zijn we op het Kijkduinpark. We krijgen een mooie plek. Onderweg heb ik bij een bakker in Kijkduin lekkere verse bruine bolletjes gekocht.

 

Na het eten willen we de schotel testen. We vergeten echter, dat we het dakluik helemaal open hebben gezet en ..pats, de schotel slaat muurvast en de zekering slaat eruit. Helaas weten we de zekering niet te vinden. We besluiten eerst naar Den Haag te fietsen. Het is prachtig weer. We rijden naar de Prins Hendrikstraat. Daar heeft Sanne de eerste maanden van haar leventje gewoond. Dan rijden we naar het Centrum. We zetten de fietsen in een bewaakte fietsenstalling op de markt en slenteren dan heerlijk door de Spuistraat.

Rond vijf uur rijden we naar de Hofvijver en bekijken de Amerikaanse beelden tentoonstelling, die daar deze zomer is.

 

Rond half zeven uur zijn we weer terug op de camping: 26 km staan op de teller. De schotel staat nog steeds muurvast en ook bij Campoworld is niemand meer. Gelukkig is het prachtig weer en slapen we die nacht met het raam helemaal open.

 

Zaterdag 5 juli:

Na het ontbijt gaat Piet eerst bellen naar Campoworld. We krijgen het advies de bouten bovenop los te schroeven. Dan kan de schotel naar beneden.

 

Om half elf zitten we weer op de fiets. Nu rijden we door de duinen naar Scheveningen. We parkeren de fietsen weer in een stalling (€ 0,80 per fiets) en lopen de boulevard op. Eerst een lekker kopje koffie op een terrasje en dan lekker de winkeltjes in. Sanne vindt het maar niets; allemaal turkenkleding vindt ze. Toch koop ik nog een leuke witte zomerjurk voor € 10,-.

’s Middags eten we een salade, omelet en uitsmijter op de boulevard. Daarna fietsen we toch nog naar Den Haag. Rond vier uur zijn we weer in Kijkduin. Net voor de bui losbarst.

 

We ruimen gauw op en rijden dan weer naar Leerdam.

Om 17.30 uur zijn we op het Spartaveld. We zitten nog even en gaan dan ook naar huis.

’s Avonds heelt Piet de honden weer op in Meerkerk.

 

We hebben 2 gezellige dagen gehad. 

 

 

FIETSEN IN PARIJS met opa en oma, Pim en Bram

Zondag 19 oktober om twee uur rijden we weg van de Donk.

Papa en mama zwaaien ons uit. Bram mag het eerst voorin, want hij vindt het erg spannend.

We tanken eerst nog in Leerdam en dan rijden we tot Kortrijk.

Daar stoppen we en gaan plassen en koffie drinken. Pim kiest een magnum ijsje en Bram een waterijsje.

 

Daarna rijden we verder naar Parijs. Om zes uur zijn we aan de rand van de stad. Mama belt ook nog en we vertellen, dat we er bijna zijn.

Maar dan rijden we de file in en zijn pas om acht uur op camping “Bois du Boulogne”.

Eerst krijgen we een plaats waar de schotel het niet doet, maar opa regelt een prima plaats voor ons. Om half negen staat de TV aan en hebben we allemaal een lekkere pannenkoek met stroop, kaas, spek, of alle drie.

Na het eten is het wassen, tanden poetsen en in het grote bed. Om half tien liggen de boys en tien minuten later slapen jullie allebei.

Even nog een sms-je naar mama.

 

Maandag 20 oktober:

We zijn om half negen op. Opa haalt stokbrood in de campingwinkel.

 

Na het eten snel wassen en aankleden en dan stappen we op de fiets. We rijden eerst naar de Arc de Triomph.

 

De 3 mannen beklimmen de toren. Ik wacht lekker in het zonnetje.

Daarna fietsen we naar de Sacre Coeur. Pim fietst heel goed in de drukte.

Hij blijft keurig tussen ons in en heeft een goede conditie.

 

Het laatste stuk naar de Sacre Coeur is behoorlijk steil.

We zetten de fietsen op slot bij Mont Martre en lopen eerst langs alle stalletjes. Elke kunstenaar wil de jongens wel schilderen, tekenen of een silhouet van de gezichtjes maken. Eigenlijk kunnen we niet eens rustig wandelen, want we worden steeds aangesproken.

 

Vanaf Mont Martre lopen we naar de Sacre Coeur. We maken eerst een foto voor de kerk.

We vervolgen onze fietstocht langs het prachtige gebouw van de Opéra. Op Place Pigalle gaan we lekker buiten op een terrasje wat eten.

Opa een omelet, ik een uiensoep (Brr echt niet lekker) en de mannen allebei twee

crêpes met chocolade.

Na het eten genieten we nog even van alle drukte op en rond het plein.

 

Dan stappen we weer op de fiets en rijden naar Place de Concorde. Onderweg schat ik een stoep verkeerd in en ……….. ja dan lig je met fiets en al op straat.

Gelukkig valt het allemaal mee, alleen een zere knie.

We fietsen verder naar Hotel des Invalides, waar Napoleon ligt begraven (jullie weten toch nog wel waar hij gestorven is???).

En dan gaan we eindelijk (vindt Bram) naar de Eiffeltoren.

 

Dit wordt de klapper van de dag. Samen met opa gaan jullie met de lift naar de

eerste verdieping en hebben een prachtig uitzicht over de stad.

 

Het is heerlijk zonnig, dus je kan ver kijken. En ik?? Ik zit weer heerlijk op een bankje in het zonnetje van alles om me heen te genieten.

Na een uur komen jullie samen met opa van een heel andere kant terug.

In plaats van met de lift hebben jullie de trappen naar beneden genomen

 

Nu wordt het weer tijd naar de camping terug te fietsen. Om vijf uur zijn we op de camping. We halen de stoelen te voorschijn en zitten nog even heerlijk buiten. Gelukkig hebben we ook een voetbal meegenomen, zodat er nog een balletje kan worden getrapt. We hebben bij elkaar vandaag 22 km gefietst.

PETJE AF VOOR DEZE STOERE KERELS

Na het eten ga ik afwassen in het gebouw en jullie gaan met opa douchen.

We doen nog een paar spelletjes pesten en dan wordt het tijd het grote bed op te zoeken.

 

Dinsdag 21 oktober:

Het is vannacht gaan regenen. Na het ontbijt (yoghurt voor Bram, opa en mij en Pim brood) besluiten we even het weer af te wachten. Gelukkig hebben we genoeg spelletjes en gaat de morgen snel voorbij.

Na de lunch regent het nog steeds en besluiten we met de bus te gaan, maar helaas gaat de eerstvolgende bus pas om zes uur vanavond.

Dus pakken we toch de fiets. We rijden door het Bois du boulogne en komen via Trocadero bij de Eiffeltoren. Daar gaan we naar beneden naar de Seine en fietsen langs de oever. Onder de bruggen zien we de clochards (Franse zwervers) slapen. We staan even stil bij de Pont d’Alexandre, de mooiste brug van Parijs. Dan rijden we omhoog naar het museum d’Orsay. Dit museum was eerst het stationsgebouw. Jammer genoeg kunnen we daar vanaf buiten niet echt iets van zien. We steken over naar het Louvre en rijden dan naar de Notre Dame.

Inmiddels moeten we allemaal plassen, dus besluiten we iets te drinken in het restaurant op de hoek. Bram en ik gaan eerst naar de toilet. Als we terugkomen zit opa wat zuur te kijken. Oei, 2 koffie en 1 cola voor € 17,- is ook wel veel, maar in je broek plassen is veel erger toch?

 

Het gaat ineens veel harder regenen. We rennen dus naar de Notre Dame en gaan snel de kerk in. Dat doen nog veel meer mensen, dus is het gezellig druk in de kerk. Er mogen geen foto’s met flits worden gemaakt. Het enige wat je echter ziet is een constant flitsen. We laten de jongens dus ook maar foto’s maken.

 

Rond vier uur fietsen we terug naar de camping. We raken wat uit de route, omdat ik zo nodig vlees voor vanavond il kopen. Gelukkig vinden we, met een paar goede aanwijzingen al snel de weg naar de Arc de Triomph. Vandaar uit is het nog 4 km naar de camping. Inmiddels is het ook gestopt met regenen en als we op de camping aankomen zijn we nagenoeg droog. Vandaag 24 km gefietst.

 

Na het eten komt opa met het idee om met de camper naar de Eiffeltoren te rijden. Zo gezegd, zo gedaan en om half acht rijden we van de camping weg.

Het is een belevenis. De drukte bij de Arc de Triomph, de verlichte winkels op de Champs Elysees en als klap op de vuurpijl: de Eiffeltoren met de Europese sterren.

 

Jullie gaan met opa foto’s maken vanaf Trocadero en ik pas op de camper.

Het is een echt spannend slot van twee fijne dagen.

 

Woensdag 22 oktober rijden we om tien uur van de camping af. Het wordt een lange, maar gezellige dag. Aan de grens halen we eten bij Mc Donald en om zeven uur zijn we in Leerdam. ’s Avonds komen papa en mama. Jullie blijven nog een nachtje slapen en donderdagmiddag brengt opa jullie naar Gorinchem.

BEDANKT MANNEN VOOR DE FIJNE DAGEN. 

 

Weekend Kleef Xanten 11 tot 14 december 2008

We rijden over Haaksbergen om bij de camperdealer van Dethleffs de nieuwe Imagine te bekijken. Ik mail 2 dagen eerder, of de camper aanwezig is. Dit wordt bevestigd. Helaas is dit niet waar en rijden we eigenlijk voor nop om.

Rond twee uur zijn we op de nieuwe camperplaats in Kleef bij de Tiergarten. We zijn alleen. Vreemd in deze tijd van kerstmarkten. Algauw blijkt, dat de Kerstmarkt het weekend ervoor was. Wel hebben we voor t eerst internetverbinding. We lopen naar de stad, doen wat boodschappen en besluiten morgen door te rijden naar Xanten. Daar is wel een Kerstmarkt.

 

Vrijdag 12 december

We rijden naar Xanten. Net buiten het centrum is een grote camperplaats. We zoeken een plekje en gaan dan naar het stadje. De Kerstmarkt is klein, maar gezellig. We drinken koffie met een groot stuk gebak en wandelen wat rond. Zaterdags gaan we nog eens. Zondags is er een rommelmarkt net buiten de stad. We lopen erheen. Het is een heel eind en het valt goed tegen. Toch koop ik nog een accu-oplader voor mijn mobiel. ’s Middags rijden we weer naar huis.

 

Kijkduinpark 19 tot 29 december 2008

Vrijdag rijden we via Delft (Ikea) naar Kijkduin. We hebben een plek vlakbij het toiletgebouw. Het is niet koud, maar de grond is wat drassig.

Zaterdags lopen we over het strand en langs de haven helemaal naar de pier. Het is heerlijk weer en een stevige wandeling. We gaan voor het vuurwerk, dat gaat door de harde wind niet door. We nemen de bus terug naar Kijkduin.

 

De volgende dagen wandelen en fietsen we lekker. Tweede kerstdag komen Franka en Berry. We wandelen ’s middags naar het strand bij Kijkduin en op de terugweg komen we Sting (de hond van Caro en Pitti) tegen. Het is even heel bijzonder. We maken een praatje en lopen dan weer verder. Het is een heel gezellige dag. Ik heb lekker gekookt en we hebben veel plezier. Rond tien uur ’s avonds gaan ze weer naar huis.

 

Zondags komen Anke, Dave, Sanne en Rowan. Ze hebben de nieuwe hond Bingo bij zich. We wandelen naar het strand en na het eten gaan we met de auto naar Scheveningen. Nu is er wel vuurwerk. Na afloop brengen zij ons weer naar het park en gaan zij door naar huis. Dinsdag rijden wij ook naar huis. Met Oud en Nieuw zijn wij in Gorinchem, de honden in Meerkerk. We blijven slapen. Het is erg gezellig. Carolien en Pitti zijn er ook.

 

Gangelt, Ernzen 25 februari - 1 maart 2009

We zijn ’s woensdags rond vier uur op de camperplaats. Het is een prachtige plaats. We hebben weer heerlijk weer.

’s Middags lopen we het park rond.

Donderdagmorgen maken we een natuurwandeling en lopen door naar het stadje. De verdere middag blijven we lekker in de camper.

 

Vrijdag rijden we naar Ernzen voor de verjaardag van Antonie.

Dit weekend nemen we een belangrijke beslissing. Koos gaat emigreren en vindt een nieuw thuis bij Sandra en Carmen. Zaterdagmiddag brengen we hem met Pitti en Antonie weg. Als we bij hun huis arriveren en we de tuin inlopen, komt er al één van de vier katten nar buiten. Koos neemt een run er achteraan. Gelukkig gaat het goed. Het is toch moeilijk hem daar achter te laten, ook omdat Sandra niet thuis is. Achteraf blijkt het een goede beslissing. Koos went snel en na drie weken is hij dikke maatjes met Nicky en gaat hij veel mee wandelen en hardlopen.

Zondag 1 maart na het eten ’s middags rijden we weer naar huis. Het is best moeilijk zonder Koos, maar ook wij wennen er snel aan. 

 

Donderdag 5 maart rijden we naar Schijndel en kopen via Marktplaats een fietsmand voor Arie. Het gaan nu heel andere vakanties worden.

  • 2008 juli aug Frankrijk
  • 2008 aug sept Duitsland, Tsjechie, Polen
  • 2008 Korte vakanties
Impressum | Privacyverklaring | Cookiebeleid | Sitemap | Contract herroepen
Uitloggen | Bewerken
Jimdo

Deze website is met Jimdo Creator gemaakt. Registreer je nu gratis op https://nl.jimdo.com

  • 2019
    • Zwerven door Europa en Marokko 2019 2020
      • Deel 1: We gaan 'anroet'
      • Deel 2: Servie, Noord-Macedonie, Noord-Oost Griekenland
      • Deel 3: Verder zonder A rie
      • Deel 4:Evia
      • Deel 5: Peloponnesos
      • Deel 6: West Griekenland, Lefkas, Italie, Frankrijk
    • 2019 mei juni Rondje Benelux
    • 2018 2019 Marokko
      • De route naar Algeciras
      • Deel 1. Overwinteren Marokko 2018 - 2019
      • Deel 2. Tafraout, Taroudant, Sidi R'bat en weer Aourir
      • Deel 3. Langs de kust omhoog richting Marrakesh
      • Deel 4. Carolien en Antonie
      • Deel 5. Tafraout en langzaam naar het noorden
      • Deel 6. Spanje Portugal
      • Deel 7. Portugal Spanje
      • Deel 8. Laatste deel. Richting huis
  • 2018
    • 2018 Griekenland
      • Week 1: Van Leerdam naar Ravenna Week 2: Fano en Ancona
      • Deel 2 Griekenland - Peloponnesos
      • Deel 3 Griekenland - Peloponnesos / Centraal Griekenland
      • Deel 4: Griekenland - Het westen: Zee, zon, zand
      • Epirus - Kalpaki en Kastoria. Albanie Montenegro en Kroatie
      • Kroatie, Slovenie, Oostenrijk, Duitsland, Luxemburg en thuis
    • 2018 Roemenie
      • Voorbereidingen
      • Overnachtingsplaatsen reis Roemenie
      • 1e deel: Ned-Lux-Dld-Oostenrijk-Hongarije
      • 2e deel: Termaalbad, begraafplaats en kloosters
      • 3e deel: Op weg naar de Zwarte Zee
      • 4e deel: Van Oost naar Midden Roemenie
      • Laatste deel: West Roemenie, Hongarije
      • Aan alles komt een einde!
    • 2018 Marokko
      • Leerdam - Sidi Kaouki Marokko
      • Sidi Kaouki - Sidi Ifni
      • Sidi Ifni - Tafraoute
      • Nog een week Tafraoute
      • Van Tafraoute via Marrakech terug naar Tafraoute
      • Een stukje Marokko met Liset en Bram
      • We gaan naar huis!
  • 2017
    • sept / okt 2017 Corsica en Sardinie
      • Week 1: Op weg naar Corsica
      • Week 2: Van Luri naar Ajaccio
      • Week 3: Sardinie
      • Week 4: De westkust van Sardinie
      • Week 5: Van Isola di Sant’Antioco naar Cagliari
      • Week 5: Deel 2. San Sperate en weer Cagliari
      • week 6: Solanos
      • Week 7: Oost Sardinië: Nog meer strand, prachtige uitzichten, leuke plekjes
      • Week 8: Orgosolo, Posado en via Olbia weer terug naar de westkust
      • Week 9: Nog vier dagen Sardinie, de oversteek naar Toulon en weer thuis!
    • Winter 2016 2017 Spanje Marokko
      • Het weer en de accu laten het afweten
      • Marokko!
      • Van Souira Kedima naar Ounara
      • Vijf weken onderweg
      • Week 6: De laatste week van 2016
      • Week 7: Het nieuwe jaar begint stormachtig
      • Acht weken onderweg: van Tata naar Ait-BenHaddou
      • De meiden komen op vakantie
      • Week 11 Tafraoute
      • Week 12: Een weekje met ons mee verblijven in Tafraoute
      • Week 13: De laatste week van de overwintering 2016 – 2017 in Marokko
      • Week 14: De week van de ontmoetingen.
      • Week 15: De terugreis
    • 2017: mei - juni Duitsland
      • Hymer, Dethleffs en AL-KO
    • 2017 juni Nederland Texel, Friesland
      • Een weekje rond het IJsselmeer
  • 2016
    • Winter 2015 2016 Marokko
      • Week 1: De zon tegemoet
      • Week 2: La Marina
      • Week 3: Een weekje met Ineke en Harrie
      • Week 4: Marokko
      • Week 5: Kerst en Oudjaar 2015 en een nieu jaar: 2016
      • Week 6: Het worden veel campings deze vakantie
      • Week 7: Na leuke campings heerlijk vrij aan Plage Blanche
      • Week 8: Van Plage Blanche naar Leerdam. In acht dagen 4.000 km
    • februari 2016 We gaan weer naar het zuiden
      • Week 1: Ned - Lux - Frankrijk - Spanje
      • Week 2: Langer dan gepland in Burriana
      • Week 3:We gaan opnieuw 'anroet' met de Eura Mobil
      • Week 4: Peniscola, de Ebro delta en weer pech
      • Week 5: Eind goed al goed
    • april 2016 Luxemburg Zwarte woud Bodensee
      • Een communie in Ernzen en een weekje Duitsland
    • juni 2016 Friesland
      • Sloten en Workum
    • juni juli 2016 Frankrijk
      • Week 1: Veel zon maar ook wateroverlast
      • Week 2: Van de Auvergne naar de Loire
  • 2015
    • 2015 Overwinteren Marokko
      • Week 1 In zes dagen naar Marokko
      • Week 2 Waar is die zon???
      • Week 3: Naar Taroudant en weer terug naar de kust
      • Week 4: Van de kustplaatsjes Tifnite en Sidi Bou-lfdail naar Tiznit en Lakhnafi
      • Week 5: Weerzien met Tafraoute
      • Week 6: Nog steeds in Tafraoute
      • Week 7: Van Tafraoute terug naar de kust
      • Week 8: Een weekje met Liset en Pim
      • Week 9: Insjallah tot volgend jaar Marokko
      • Week 10: Weer thuis na tien heerlijke weken
      • Overnachtingsplaatsen 2015 Marokko
    • 2015 Italie van 29 april tot 20 mei
      • Week 1 Frankrijk
      • Week 2 Het Noorden van Toscane
      • Week 3: Lucca, Rome, Modena, Breitbach en de terugreis
      • 2015 mei Italie overnachtingsplaatsen
    • 2015 Duitsland Rijn, Moezel en Saar
  • 2014
    • Dec 2013 - mrt 2014 Spanje Marokko
      • 2013 -2014 We zijn weer anroet
      • Week 2: La Marina en Guardamar
      • Week 3: Het weer valt iets tegen. We gaan wat zuidelijker
      • Week 4 laatste week 2013 Start 2014
      • Week 5: Marokko
      • Medio januari 2014 Westkust van Marokko
      • Van de westkust via Marrakech naar Ouarzazate
      • Twee maanden onderweg. Van de Atlas naar de vallei van de Draa
      • Van zuid Marokko naar de Middellandse zee
      • Van de Rif (zonder kif) naar Tanger Med en dan ... Spanje
      • Spanje, nog genieten van het mooie weer
      • Afscheid van Spanje via de Costa Blanca en Costa Dorado
      • De tomtom weer op bestemming 'huis'
    • 2014 mei Luxemburg Duitsland
      • Communie Luxemburg en de Moezel
      • Dorsten - Twist
      • Slochteren - Bunnik
    • 2014 Turkije aug t/m nov
      • week 1 We zijn in Boedapest
      • week 2 Turkije Edirne en Istanboel
      • week 3 Genieten aan de Zwarte Zee
      • week 4 Van de Zwarte Zee richting Çorum en Cappadocië
      • week 5 naar Corum
      • week 5/6 Goreme Cappadocie
      • Zeven weken onderweg. Naar Antalya
      • Week 8: Akdeniz of Middellandse zee
      • Twee maanden onderweg. Terug in Europa
      • Week 10: Van Noord-Griekenland naar Igoumenitsa
      • Week 11: Van Igoumenitsa naar Ernzen
      • 2014 Overnachtingsplaatsen Turkije
  • 2013
    • 2012/2013 Overwinteren Spanje
      • Week 1
      • Week 2 Kerst Oud en Nieuw
      • We gaan verder
      • Weekend met de kinderen
      • Los Alcazares
      • Guardias Viejas
      • Langzaam richting Malaga
      • De tomtom weer op bestemming 'huis'
      • Een weekje met Berry en Franka
      • Naar huis!
    • 2013 Frankrijk Spanje mei/juni
    • 2013 Benelux sept
  • 2012
    • 2011/2012 Overwinteren Spanje
      • Via Leuven, Castelsagrat naar Cambrils
      • Week 2. Marokko of Spanje???
      • Week 3: La Marina
      • Week 4: Kerst en spannende dagen
      • Week 5: de kuil van La Marina
      • Week 6: we blijven nog een weekje in de kuil
      • Week 7: La Azohia
      • Week 8: Nog een weekje Azohia
      • Week 9 en 10: Benidorm, Albir, Competa
      • Week 11: Wat vliegt de tijd
      • Week 12: Weer thuis
    • 2012 voorjaar Griekenland, Albanie
      • week 1 Duitsland, Oostenrijk, Bled
      • week 2 Van Bled naar Belgrado
      • Week 3 Midden Griekenland Zagoria en Vikos
      • week 3 vervolg Noord Griekenland
      • Week 4 Albanie: terug in de tijd
      • Week 5 Montenegro, Kroatie
      • Week 6 De terugreis
    • 2012 Mosselweekend St. Philippine
      • 24 tot 28 augustus Mosselweekend
  • 2011
    • 2010-2011 Marokko
      • Week 1: Een moeizaam begin
      • Week 2: Marokko tot El Oualidia
      • Week 3: We genieten van dit land
      • Week 4: Van Haadra tot Guelmin
      • Week 5: van TanTan plage richting Dahlka
      • Week 6: van Dahkla naar Tafroute
      • Week 7: Een weekje Tafroute
      • Week 8: Met Maryann en Marieke
      • Wat Maryann en Marieke ervan vonden
      • Week 9: een weekje in Ouzoud camping Zebra
      • Week 10: Azrou, Fes en Volubius
      • Week 11: de laatste week Marokko
      • Week 12: Spanje Cordoba en Benicassim
      • Drie maanden onderweg
      • Barcelona met de kinderen
      • 2015 mei Italie
      • Naar huis
    • 2011 voorjaar Slovenie, Kroatie, Bosnie
      • Week 1 Slovenie Ljubljana
      • week 2: Kroatie 20 jaar na de oorlog
      • Week 3: van Sarajevo naar Dubrovnik
      • Week 4: Mostar, Plitvicemeren
      • Week 5: Slovenie, Luxemburg, Nederland
    • 2011 Spanje Portugal
      • Week 1 Via Frankrijk naar Spanje
      • Week 2 op weg naar Porto
      • Week 3: Vilela da Cabugueira en Porto
      • Week 4: Santiago en Fatima
      • Week 5: Via Monbazillac naar Nederland
  • 2010
    • 2010 Voor het eerst naar Marokko
      • Elf weken bewondering en verbazing
    • 2010 juni Baltische Staten
      • week 1 Polen Gdansk Litouwen Vilnius
      • week 2 van Litouwen naar Tallinn
      • Week 3: Estland. Tallinn, Haapsalu, Hiiumaa, Saaremaa
      • Week 4: Saarema, Pärnu, Riga en …. De ferry naar Kiel
    • 2010 juli Parijs met Luc
    • 2010 augustus Sanne naar Ineke en Wiebe
    • 2010 Nieuw zonnepaneel op de camper
    • 2010 Geffen - Zuid Duitsland
  • 2009
  • 2008
    • 2008 juli aug Frankrijk
    • 2008 aug sept Duitsland, Tsjechie, Polen
    • 2008 Korte vakanties
  • 2007
    • 2007 25 juli tot 26 aug Frankrijk, Spanje, Portugal
  • 2006
    • 2006 Korte vakanties
  • 2005
    • 2005 mei Berlijn, Ruegen
    • 2005 september Griekenland